27 lipca 2013

Prolog.

Nasze pierwsze spotkanie nie należało do najmilszych, nie trwało zbyt długo i żadne z nas nie spodziewało się, że zostawi w naszym życiu tak trwałe ślady. Miłość do muzyki nas połączyła, a teraz właśnie ona ma nas rozdzielić?! O nie. Ja nie mam zamiaru na to pozwolić. Choćby miałoby mnie to wykończyć, nie rozstanę się z nim, jeśli on wprost nie powie mi, że tego chce.

__


Witajcie! Jest to już mój drugi blog, mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Kiedy tylko blog będzie w zupełności gotowy, pojawi się pierwszy rozdział. :)

2 komentarze:

  1. Witam!
    Zamówiony przez ciebie szablon został opublikowany tutaj:
    http://ranimathurartstudio.blogspot.com/2013/08/007-jezeli-ludzie-sa-sobie-przeznaczeni.html
    Zapraszam do pobierania.
    Pozdrawiam
    Rani Mathur

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń